Aldrig får man sova!

Vaknade imorse och trodde seriöst för någon sekund att tredje världskriget hade satt igång! Men nej, det var någon som körde omkring och plogade vägen här utanför, klockan 7.15! Och eftersom att pappa bor på andra våningen så hörs det jävligt väl. Han höll på i säkert en halvtimme, och jag som bara ville få sova.. Jag får aldrig sova! Inte ostört i alla fall. Folk gnäller om att jag går upp så sent, men är det så konstigt när man vaknar av saker som dessa varje natt/morgon? Dessutom drömde jag en mardröm inatt.. igen, som vanligt! Om hajar, hjälp.. :(




Kommentarer
Postat av: ben

kissie ÄR snygg! & dig hade jag gärna gett

2010-01-07 @ 13:53:31
URL: http://benimazarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0