goddag

Ååh, igår fick jag reda på att en gammal barndomskompis lillasyster ska få barn, hon är 14 år gammal. Höll på att börja lipa, det gör jag nästan så fort jag ser någon med stor mage.. Blir avundsjuk, vill också!
Men lycka till i alla fall!

Kommer bli utfattig snart.. sitter och lägger en massa bud på kläder på tradera. Har köpt hur mycket barnkläder till Molly som helst och skor till mig. "Har du inte råd att köpa nya kläder så du måste köpa andras gamla?" Haha jo, jag har råd, men det är svinbilligt på tradera och grejen med kläder till så små barn som växer så det knakar är att de knappt hinner användas innan barnen blir för stora för dem. Nu har jag hur som helst lagt ut 1800 kronor på en vecka där. Köpte en bärsele, helt ny, för 187 kronor, det ni! De kostar ungefär 900 spänn på babyproffsen annars, så det var ett bra klipp.




Dessa stövlar för 305 (inkl frakt då, de kostade 259 kr)
De är inte begagnade, helt nya.




Hur som helst, nu ska jag hämta ut ett paket!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0