14 december..

Det är rätt lustigt hur man kan ligga och tänka en massa innan man ska gå och lägga sig, om vad man ska skriva på bloggen dagen efter. Man vill skriva det här och det där och hit och dit men kommer man ihåg ett skit av det när man väl ska skriva? Nix! De tankarna lägger sig automatiskt väldigt långt bak i huvudet och vägrar komma fram. Det är därför jag inte skrivit nu den senaste veckan, glömmer ju bort allt jag ska skriva! Tror jag ska skriva in i mobilen eller på ett papper så att jag inte glömmer det..

Har äntligen fixat spotify (godmorgon på mig!) så nu sitter jag och lyssnar på massa Lady Gaga, she's aweeesome!
Men nu ska jag gå och hämta våran lilla julgran i källaren! En plastgran som ni kanske förstår..

Skriver sen, i proooooomise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0