snart är det helg!

.. och imorgon ska jag ut med my homies, Ronja och Angelica! Ååh har saknat dem, så imorgon ska vi ha riktigt kul! Undra vad jag ska ha på mig.. Molly ska vara hos sin far sålänge :)
Igår fick jag Mollys kläder! 40 plagg.. jisses, får knappt plats något mer i garderoben längre. Hon kommer aldrig hinna använda allt.

Hur som helst, gjorde ju iordning mitt rum lite igår, såhär blev det (:


har hängt upp en massa kläder så nu bor jag i stort sätt i en garderob!





så blev det. tycker det är rätt häftigt (:
nu ska min mor ha datorn, puss!


Kommentarer
Postat av: Mariam

Hoppas ni får riktigt roligt imorgon. Det är du definitivt värd. Hälsa Ronja och Angelica. Kram.

2010-04-15 @ 22:21:16
URL: http://[email protected]
Postat av: Jenny

Åh, såg er i tidningen i fredags (?) asfina var ni :D

2010-04-21 @ 09:22:38
Postat av: Blubb

riktigt cool blogg! VIll lätt också va så ball mamma när ja blir stor (A)

2010-04-22 @ 22:41:13
URL: http://isabellebark.blogg.se/
Postat av: elin, herself.

sv Jenny: Haha, tyckte bilden var hemsk (på mig alltså) men tack så mycket (:



sv Blubb: Åh, vad gullig du är haha!

2010-04-23 @ 01:15:43
Postat av: Anonym

uppdatera .

2010-04-25 @ 19:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0