valvaka

Sitter hemma hos Jimmie och håller koll på valvakan. Får se hur länge jag orkar titta, är rätt trött och det är ju skola kl 8.10 imorgon. Dessutom är jag sjuk, som vanligt. Känns som att jag aldrig kommer bli frisk. Natten till lördagen hade jag sån hosta att jag fick sitta i fåtöljen i vardagsrummet och sova, trodde jag skulle dö annars. Jag har inte tid att vara sjuk, usch! Mitt immunförsvar har uppenbarligen sprungit åt helvete. Det blir ju inte bättre av att jag blir orolig och tror att jag har cancer, diabetes och kol såfort jag får minsta symtom på förkylning.. springer fram och tillbaka till vårdcentralen och gör en massa tester, men (som tur är) är jag frisk som en nötkärna. Jag är lite paranoid..
Men tillbaka till valvakan, tycker att alla bara snackar om SD och vad som kommer att hända ifall de får en plats i riksdagen. Att ingen vill samarbeta med SD och göra allt för att de inte ska få en syl i vädret är ju rätt orättvist mot de som röstat på dem. Ska bli spännande att se hur det kommer att bli.

Men nu måste jag kissa!



Kommentarer
Postat av: sanna undrar!

hej elin! jag undrar varför du inte skriver mer om att du är en ung mamma och hur allt går med molly och hur du klarar allt. det är väldigt intressant att läsa om det och jag förstår inte varför du inte vill skriva om henne och hur allt går, det kunde vara en kul sak att kolla tillbaka på :)

2010-09-20 @ 15:39:33
Postat av: elin, herself.

Sv Sanna: Hej! Som du säkert har märkt så uppdaterar jag inte min blogg mycket alls, och när jag väl skriver är det bara om saker som poppar upp i mitt huvud. därför har det bara inte blivit så att jag skrivit så mycket om Molly. Dessutom har jag sagt tidigare att min blogg handlar om mig och om mina intressen, det ska alltså inte vara en typisk "mammablogg" för det är inte riktigt vad jag vill skriva om. Självklart tycker jag det är kul att skriva om henne då och då och lägga upp bilder så alla kan se vilken vacker dotter jag har, men det är inte själva idén med bloggen. Dessutom ska jag snart starta en helt ny blogg som bara kommer att handla om mode, med inslag av min vardag! Ha en bra dag :)

2010-09-20 @ 16:03:23
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/
Postat av: sanna undrar!

tack för bra svar. kul med en till blogg :)

2010-09-21 @ 17:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0