godmorgon!

usch vad jag är trött. Har blivit sjuk. IGEN. Hade feber för 3 veckor sen. Jävla skit. Orkar inte. Somnade halv 5 imorse.. Fast det berodde dock inte på att jag är sjuk, utan för att jag låg och spelade ett spel på mobilen. Jag fastnade på en bana och vägrade stänga av innan jag klarat den. Men jag klarade den aldrig..

Hur som helst. I lördags hade jag planerat att grilla lite och festa med mina tjejer, men så blev det inte för Jimmie hade en liten överraskning åt mig. En liten tripp till göteborg som inkluderade en hotellnatt, shopping och middag! Gissa om jag blev glad! Skönt att komma iväg ifrån Jönköping till vackra Göteborg. Så vi kom hem igårkväll, åkte och hämtade Molly hos gammelfarmor Lill som hade varit barnvakt. Hon hade varit jättesnäll och sovit hela natten, i ungefär 8-9 timmar. Snacka om att vi har världen snällaste barn, hon gnäller inte för mycket den. Hon pratar mest haha. "aoow ooeeii.. uuuuw aaaaii" ligger hon och säger hela tiden. Skitkul. Så behöver ni någon att prata med så är det bara o komma (; Folk står nästan i kö för att vara barnvakt åt henne. Men det skulle jag också gjort, så go som hon är.

Shoppade gjorde vi (eller iaf jag) i Göteborg. 2 klänningar - en vit och en svart. En jeansjacka, en skinnkavaj, en svart body, en svart jumpsuit, en beige lång skjorta, en leopardtröja, en vit spetskjol och en svart bh. Kan visa bilder på dem senare. Jimmie betalade ena klänningen, bodyn, leopardtröjan, jeansjackan och skinnkavajen åt mig. Ibland undrar jag vad jag gjort för att förtjäna honom.
Sen köpte jag godis för 171 kronor haha.. Sånt godis man inte kan köpa i vilka affärer som helst längre. Typ en sån napp som man doppar i något pulver så det poppar i munnen. Och tuggummi på tub. Och sånna låånga rör med pulver i. Det var mitt favoritgodis. Och hockeypulvret! Yummie.

Men nu ska jag i alla fall inte slösa pengar på kläder och skor mer. Köpte fyra par skor förra veckan, och två par veckan innan dess.. Så nu får det vara nog! Och kläder till Molly är ingen idé att köpa mer. Hon har huuuur mycket kläder som helst! Typ 50 par byxor.. Hon kommer aldrig hinna använda allt. Men det är så kul att köpa de små söta klänningarna och bodys där det står "I love mum". Man smälter ju varje gång man ser sånna små. Och för att inte tala om skorna! Guud vad de är söta, kommer köpa hur många som helst när hon börjar använda skor. Åååh!

I helgen ska jag, Annelie (Jimmies mamma) och Molly åka upp till smögen. Jimmie och hans pappa ska slussa upp dit med deras kompis nya båt på onsdag. Så vi ska hämta dem när de kommit fram. Längesen jag var där, så det blir mysigt!

Nu ska jag göra nya försök med det där jävla spelet! Pussokram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är du och Jimmie tillsammans? Har för mig att ni inte va det...

2010-05-03 @ 19:49:32
Postat av: elin, herself.

sv Emelie: Jo nu är vi det igen. Vi hade det lite struligt och bråkade undr min graviditet.

2010-05-03 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0