Tjohooo!

Sådärja, nu sitter jag här vid min nya ääälskade dator! Snabb och bra är den, en Toshiba.
Jag har saknat att blogga och skriva mina hatinlägg mot människor med fördomar och tjejer med ankläppar! Så nu är jag på G igen, nu blir det fleeera inlägg om dan, hoppas ni har tid och ork att läsa (;
Är hemma hos Jimmie med lilla Mollybolly, hon ligger i farmors (fan vad det låter gammalt..) famn och sover med nappen i mun som är hennes nya bästa vän, jag är väl totalt värdelös nu haha.. Nej hon är så snäll och goo min lilla prinsessa! Men det lär väl ändras med tiden, hon blir en liten gangster tillslut.

Jag skriver mer sen, nu ska jag gosa med Molly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0