här kommer bilder

Nu har jag varit på promenad ända till konsum och köpt det allra viktigaste: Mat till Molly, cocacola, äppeljuice, panpizza och chips! Haha, somsagt bara det allra viktigaste. Men jäävlar vad dyr mjölkersättningen var på konsum!! På ica maxi kostar ett sånt paket ifrån semper ungefär 55 kronor. Men på här kostade den 75! För lite jävla pulver? Men jag är glad att jag gick dit innan i alla fall, så jag inte gick nu för det började pissregna nu.

Men jag tänkte i alla fall lägga upp lite bilder ifrån smögen, det blir mobilbilder. Har inte hunnit lägga in bilderna ifrån digitalkameran.


Molly i bilen på väg dit!


Liten del av smögenbryggan


smögenbryggan igen. I det vita huset i mitten har det världens godaste fish & chips (99kr)!


pimmie i båten


moi. Har tre ton kläder på mig för att det blåste så ser smällfet ut menmen.


köpte två fotlänkar, en silvrig och en i guld. Tappade det i guld på kvällen men hittade det sen på morgonen.
köpte även dessa foppatofflor men man ser ut så mycket av dem. Men rosa och fina är de!



Gullet påväg hem, hihi.


Så här såg jag ut idag, när jag var i skolan och gjorde prov och hämtade två hotellböcker som jag ska läsa ut till augusti. Men jag klagar inte, är bara glad att de hjälper mig så mycket som de gör. Ska även praktisera på ett ålderdomshem här i norrahammar i 10 dagar, haha.



Men nu ska jag äta.
Byeee.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Verkar som ni haft det jättemysigt. Skönt att komma iväg ibland och bara umgås med familjen.

2010-06-09 @ 09:06:38
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fett nice snygging!!!

2010-06-09 @ 09:13:50
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken urläcker blogg! :)

Och den var intressant att kika på :D



keep it up! kram :)

2010-06-09 @ 12:36:46
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: elin

sv Natalie: Tack så jättemycket! Detsamma får jag lov att säga.

2010-06-09 @ 13:09:40
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0