Handsmycket

Kommer ni ihåg den gamla kultserien Miami Vice som visades på 80-talet? Jag var ju såklart inte född när det visades men repriserna har ju gått på teve hela tiden. Såg ett avsnitt inatt när jag gav Molly mat. I det avsnittet handlade det om en grupp unga spanjorer (eller liknande, whatever) som höll invandrare som gisslan, varför vet jag inte. Men hur som helst. En av dessa snubbar med pistol hade nämligen ett handsmycke! Inget sånt med smala guldkedjor och "vackra diamantstenar" utan ett skithäftigt i typ läder och nitar! Ett sånt skulle jag verkligen vilja ha. Kanske ska göra ett?

Så Kissie och ni andra bloggare som tror ni uppfann detta fenomen, släng er i väggen för ni var inte ens födda då..

'

jättefin hand va? Smycket var självfallet mycket snyggare på honom och han hade inte nagellack..

nu ska jag hursomhelst göra mig iordning så jag kan åka in till stan och träffa Ronja. Sen är det bal idag, får vi inte missa att se. Ååh längtar tills man själv går där med en fin klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0