fredag, lördag, söndag

Fredagens outfit


leoparden - ginatricot
shorts - Nelly
Skärp med nitar - gekås
kilklackar - skopunkten



Lördagens outfit





Vit klänning - ginatricot
kavaj - gekås
skor (igen) - skopunkten



Söndagens outfit




Svart tunika - secondhand
lackleggings - ginatricot
high heels - Nelly




Sen i söndags var vi i en jättestor secondhand-butik där jag och Jimmie  tänkte bli miljonärer genom att hitta någon antik grej, haha. Vi hittade några brev och brevpapper från 1817 som var signerade "Claes A. Öberg" och trodde det var någon gubbe man kunde bli rik på. Så jag smsade 118100 och frågade vem han var. Då fick jag detta jävla svaret..

"118100 tror att Claes A Öberg är en stilikon hos sina kompisar och hemstadens Jude Law. På kvällarna tycker han om att antingen festa eller sitta i familjens lada och filosofera."

?
Vi blev i alla fall inga miljonärer, men detta köpte jag i alla fall.


En vit spetskjol
En rosa klänning
Sen köpte jag ett par strumpbyxor och en blå sammetsklänning till Molly
(hörlurarna är från jula)




Bilderna blir lite halvkassa när jag bara har mobilen, men så fort jag får mina pengar så ska jag investera i en ny BRA digitalkamera.
Nu ska jag ut och sätta mig i solen, tror jag.


lite färg har jag ju fått, om man jämför med Molly haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0