13-årig modedrottning my ass

förlåt men... Tavi, ni vet den 13-åriga flickan som blivit uppmärksammad över hela världen på en dag tack vare hennes personliga och udda stil? Visst, det är väldigt unikt och rätt häftigt att ha hittat en personlig (och vääldigt speciell stil!) i så tidig ålder och dessutom blivit så stor över hela världen. Kläder, skor och allt vad det innebär är bland det roligaste och bästa jag vet men helt allvarligt, är det inte en smula överdrivet att som skitunge färga håret grått (!?) och gå omkring i gammelmormors/farmors kläder? Ibland undrar jag om modevärlden har alla hästar hemma för man måste tamejfan vara i psykotiskt tillstånd om man tänker "nämen, vilka snygga kläder" när man ser henne. Någon som såg hur hon såg ut på NY Fashion Week? Herrejävlar säger jag bara, lite rynkor och rökhosta på det och man hade tagit henne för 75 bast! Nix, för mig funkar det inte. Det blir ett fett NONO!


alltså ah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0