Lägg ner nu va?

The thing is.. Jag har inte min blogg för att jag ska försöka uppnå 200.000 läsare, ta över Kissies "tron" som Sveriges Största Bloggare, ljuga om att jag tjänar hur många tusen i månaden som helst för att sen gå och köpa kläder på ginas rea! Det ligger faktiskt längst ner på listan vad det gäller bloggen. Anledningen till att jag har min blogg, där jag delar med mig av mycket om mitt privatliv, är för att jag ska kunna minnas framförallt. Minnas hur kul vi hade den dagen, vad jag hade för stil den perioden, titta tillbaka på min vackra dotter. En annan anledning är att jag tycker det är kul. Jag tycker det är skönt att när man har något på hjärtat som tillhör kategorin "på tal om ingenting" kan jag bara sätta mig här och skriva ned det. Jag tycker det är kul att få skriva om saker jag är intresserad om, men som inte så många av mina vänner är intresserade av lika mycket. Jag tycker det är skönt att veta att vissa faktiskt tycker det är intressant att läsa om vad jag tycker och vad jag har att säga.

Mindre kul är när man loggar in på sin sida, ser att man fått en ny kommentar och sedan läser den... "din horunge till dotter..". Lika jävla tråkigt är det när man läser de större bloggarna. Jag läser dagligen Tyras, Kissies (fast henne skiter jag i, hon är ju precis likadan mot alla andra), Kenzas osv. Det är alltid, ALLTID någon som har något elakt att säga, inte bara negativt utan elakt! Tyra hade till exempel köpt ett par skinnshorts för 35 spänn som hon var skitnjöd över. Visst, de såg inte ut att sitta så skönt men det behöver man ju kanske inte säga när hon är så glad över sitt fynd. Men jag täntke att jag skulle läsa kommentarerna, och jag kan säga att jag hade uppspärrade ögon hela tiden. Att människor kan vara så... jävla råa? Fan vilka fula shorts man ser ju ditt fett sticka ut vid låren. jättefina shorts men de satt asfult på dig. 36 kronor? Jag hade inte ens betalt en femma för de skitfula shortsen, de ser förjävliga ut på dig. De är ju skitsmå, du måste nog banta om du ska ha dem. Varför? Varför vill man såra en människa som är jätteglad och delar med sin lycka till alla sina läsare? Jag fattar inte det.. Är ni avundsjuka för att hon i shortsen faktiskt är en skitsnygg tjej som skriver bra? Eller är det för att era morsor aldrig talade om för er att ni såg bra ut, eller vad fan är det frågan om? Vad tjänar ni själva på att skriva så om någon annan? Jag skiter i vad ni skriver om mig, jag blir inte ledsen eller sårad men jag blir så jävla förbannad för jag tycker inte man skriver så.

Btw, när du hoppar på en bloggares nära & kära.. då har man fallit så lågt ner man bara kan, i mina ögon.
Ville bara skriva det, tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Andedräkt vaaaad? Hahha din lilla hora, jag har skönaste andedräkten ever, till skillnad från dig eller? :) Men snälla, det är inte konstigt att din dotter ser ut som en äcklig utomjording, kolla på dig liksom? Man brukar brås på sina föräldrar. Tror du att jag skulle bli arg/ledsen/galen av att du skrev att jag var ful? Nja, jag är inte lika svag som dig din nolla!

2010-07-09 @ 17:59:31
URL: http://specialorders.blogg.se/
Postat av: stina

Aså gud vad omogen

låt Elin va

och seriöst prata skit om en oskyldig liten bebis som är världens sötaste!

Skaffa dig ett liv o sluta klanka ner på andra förfan!

2010-07-10 @ 12:23:26
Postat av: MILF

men herregud det kan jag väl räkna ut med röven att du tar åt dig av det jag säger, eftersom att du måste skriva saker som hora tillbaka? Men passa dig istället, man skriver inte vad som helst till en person ostraffat. Speciellt inte till mig.

2010-07-11 @ 10:38:08
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vissa människor kan vara så jävla dumma och respektlösa! Ibland kan man undra varför vissa personer ens öppnar käften! Och det är ju bara ett tecken på att man är väldigt omogen och osäker. Jag tycker att din blogg är bra och rolig att läsa!! Din dotter är också otroligt söt :)

2010-08-13 @ 20:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0