paket och hjärtattack

PANIK x 10000! Fysatan , jag ryser när jag tänker på det.. Vi satt i bilen påväg ner till tobakshörnan för vi skulle hämta ut paketet där, och stannade i en korsning. Jag hade fönsterrutan lite lite öppen.. Helt plötsligt bara känner jag hur något flygger rakt in i ansiktet på mig, precis nedanför ögat. "Vafan var det?!" Så ser jag att det var det värsta tänkbara - en getingjävel! Panik som jag får när jag ser de äcklena visste jag inte vart jag skulle ta vägen, slängde mig åt Annelies sida och skrek. "Men öppna dörren då!!" skrek hon. Tillslut gjorde jag det och den flög ut.. Alltså det var det värsta som hänt mig denna sommaren, fy fan säger jag bara. Jag har två fobier: Vatten och getingar!


Hur som helst, vara bara tre grejer till mig i paketet. De andra grejerna fick jag inte för de hade tagit slut. Bl a ett par tights, en skjorta och de gråa jeanstightsen jag visade. Menmen, that's life. Detta fanns i paketet i alla fall.


Randig kofta - 60 kr (tror jag?)

Svart blomstermönstrad klänning - 143 kr


Grå cheapmonday jeansjacka i kort modell - 179 kr!

Kommentarer
Postat av: Olivia

din horunge till dotter kanske du ska hålla utanför bloggen om du inte vill att folk ska kommentera. slyna

2010-07-09 @ 01:55:51
Postat av: MILF

men vem fan är intresserad av din åsikt då? orka anonymt, din fege.

2010-07-09 @ 10:47:18
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Då tycker jag såhär.. att jag håller med dig till punkt och pricka, alla sitter bara och kommenterar en massa elakt hela tiden, jag fattar inte ens hur man tar sig tid till att göra det, okej om dem tycker så (troligtvis en störning på hjärnan att hela tiden tänka negativt och klanka ner på folk) men man uttrycker inte sånt, dessutom är det såna saker en person aldrig skulle säga öga mot öga, fegt!

jag tycker att du är otroligt stark som klarar av allt, och din dotter är så himla sööt :) läser inte alltid bloggen men kikar in då och då och kände att jag ville bara skriva en kommentar :) ha det bra!

2010-07-13 @ 01:50:40
Postat av: Vicky

Nu har jag kanske missat det, men var sjutton har du beställt kläningen? Den är helt underbar!



Och den fittiga lilla jäveln som kommenterade sådär kommer få karma på sig.

Ha en grym vecka!

2010-07-19 @ 03:36:55
URL: http://lavicky.se/
Postat av: elin, herself.

Tack så mycket, den är från Nelly :) Finns i vit med blåa blommor med. :) så kolla där!

2010-07-27 @ 01:33:57
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Riktigt nice köp :) Handlat på Bobbys? ;)

2010-09-11 @ 03:20:11
URL: http://joakimforsberg.se
Postat av: elin, herself.

sv Joakim Forsberg: Haha nej, Nelly.com.

2010-09-11 @ 11:30:54
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0