Tacos och kladdkaka!

Min middag today, så jääävla gott!

Ingen torr sallad eller rå fisk kommer i närheten av min mun i alla fall!

Håller på att baka en kladdkaka nu (; Haha känns som om jag äter hela tiden.. fast det gör jag ju också! Man ska ju njuta av livet, right?


Angående alla bloggbråk som håller på bland storbloggarna.. Det är väl helt okej att man bråkar och skriver ett och annat larvigt inlägg om varandras brister och utseendemässiga fel. Så länge de håller sig till varandra så är det bara rätt kul att läsa dessa bråk. Men när någon av parterna väljer att dra in människor som inte har något med bråken att göra drar det gränsen, det är oklokt, omoget och fel. T ex att skriva "Hennes pappa är ju busschaffis och ensamstående, haha!" Det gör mig så irriterad att man ska behöva dra in familjen i dessa fjantiga bråk. Hatar man en person så mycket att man måste skriva långa inlägg om personen så borde man väl kunna hitta på rejält att skriva om själva personen så man slipper blanda in personens familj/vänner, eller? 
Ville bara få ur mig det!

Risa Against - Hero of War

sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig om bloggbråken, patetiskt att dra in oskyldiga :S !

2010-01-04 @ 23:15:28
URL: http://nathaliiegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0