nackspärr

Usch jag fick panik imorse när nacken bara knäckte till och jag inte kunde röra den, trodde jag hade brytit den haha. Men så illa var det inte, men ont som satan gör det när man vänder sig i sängen osv. Usch nackspärr är det värsta jag vet.. Men mamma var i alla fall snäll och körde hem ifrån jobbet med max-mat till mig, hihi.
Skulle egentligen gått på "unga föräldrargruppen" idag, där man träffar andra unga gravida tjejer och deras pojkvänner. Men somsagt, this hurts like hell så jag stannade hemma, ska ta det nästa onsdag istället.

Tyvärr orkar jag inte skriva något mer idag, vill bara äta och sen lägga mig ner i min säng.. :(
Vi hörs imorn om det blivit bättre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0