Min förlossning?

Jag drömde om min förlossning inatt, haha. Är ju beräknad till 18e februari men i drömmen var det fortfarande Januari, och jag var tillsammans med Jimmie (not so real).. Jag drömde att jag hade världens värkar och svinont, sen helt plötsligt vaknade jag upp på sjukhussängen och lite längre bort låg min bebis, en pojke. Läkarna sa att jag hade blivit sövd under förlossningen, haha? Så vettifan hur de hade fått ut ungen. Men jag tittade på bebisen och den log direkt mot mig så fort den såg mig, haha aaw.. Fast helt plösligt blev bebisen mörkhyad!? Sen försvann det men då fick han fräknar i hela ansiktet istället. Och han kunde gå också, några timmar gammal. Så jag fick springa och jaga honom så han inte skulle springa iväg. Aja, man drömmer rätt lustigt när man är gravid.
Hur som helst så tror jag att det blir en pojke, för varje gång jag drömt om bebisen (och det händer väldigt ofta) så är det alltid en pojke. Men man vet aldrig! Känner stor press på mig då folk i skolan satsat pengar om vad det blir för kön, haha (;

Kommentarer
Postat av: marcus,the best;)

haha ,ja hoppas du bara får ett friskt barn:D

2010-01-06 @ 19:01:00
URL: http://jonkopingsstoltheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0