Symaskinen äntligen i bruk!

Har inte kunnat komma in på min blogg på hela dagen typ :S Menmen nu är jag här i alla fall. Har precis ätit och om en stund börjar Robinson (;

Jag sa ju att jag skulle använda symaskinen här hemma lite oftare, och sy om lite kläder. Idag gjorde jag det! Eller nu ljög jag, mamma gjorde det, hehe.. Jag orkade inte. Jag visade bara hur det skulle vara så fick hon sy!


Ehm den ser jättetantig ut på bilden, haha. Den är mycket snyggare på, trust me.
Är i alla fall en gammal skjorta som blivit för liten för mig, så jag gjorde om den till en kort jeansväst!


Denna bilden var inte heller rättvis.. mycket snyggare på ! En lång jacka/kavaj som jag gjorde lite kortare och ändrade modellen på. Den blev skitbra! Så nu vill jag ha vår så att jag kan gå i den!



Nu ska jag snart sätta på Robinson på 4an och samtidigt spela yatzy med mamma. Haha vi satt uppe till 01.30 inatt och spelade.. 30 gånger hann vi spela (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0