hejsvejs

- Trust is like a broken mirror. It can be fixed.
- But you can still se the cracks in the mother fucking reflection!

Snart ska jag, Jimmie och lilla Molly upp till ikea. Ska bara vänta på Jimmie som är sååå snabb...
Lookie-lookie vad jag fick idag




i två av paketen fanns detta, wihoo!

min Ed Hardy bikini-baddräkt, asfin!


och mitt löshår i 8 delar!



Dagens outfit!







kavaj (omsydd) - H&M
Vitt linne - Gina tricot
Lachleggings - gina trícot
Skor - Dinsko
Halsband - ur&penn

och lilla Molly är jättefin idag också

i sina nya hängslebyxor! aawww..

Men nu ska vi kila iväg, Jimmie kom nyss.
"orka sitta och skriva massa skit" var hans kommentar när han såg att jag satt och bloggade. Ja så kan man ju också se det!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0