tio saker ni kanske inte visste om mig..

1. Jag är vääldigt lättirriterad och överreagerar oftast för småsaker

2. Jag får krupp på smutsiga handfat! Hår, gammal tandkräm och snorkråkor i handfatet.. bläsh!

3. Pommes med mjukglass på McDonalds .. yummie!

4. Jag har svårt för att titta folk i ögonen.

5. Jag är en riktig slösare. "Så nu ska jag inte köpa något mer på jättelänge" säger jag alltid, men det håller jag aldrig..

6. Jag svär alldelles för mycket, dålig vana..

7. Jag hatar mina utstående öron!

8. Jag plutar automatiskt med läpparna så fort jag ser mig själv i en spegel. Någonting Jimmie alltid gnäller på, men jag tänker inte ens på det själv.

9. Jag pratar oftast innan jag tänker. Inte alltid uppskattat..

10. Jag är väldigt organiserad, blir stressad när jag inte har någon ordning på grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0