merry christmas!

Sitter här i vardagsrummet med datorn i knät och tittar på You've got mail på teve. Det har i stort sätt varit julafton för mig flera dagar här nu! Har fått paket varje dag, skitkul. Fast i och för sig, på julafton behöver man (förhoppningsvis) inte betala sina egna paket. Paketen jag får hemskickade är ju redan betalda av mig själv, hehe. Även Molly har fått massa! Idag fick hon 4 klänningar, ett par jeanshängslebyxor och två plysshbyxor.
(inom kort får jag även ett paket med 40 plagg till Mollybolly)


denna klänningen var min favorit, helt klart! så sööt så

Detta fick jag , en skitfin skinnklänning och ett par nya stövlar





Sen såklart.. min Louis Vuitton plånbok!


- Tacktack Elin, vad generös du är mot dig själv. Äsch, så lite så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0