Helloooo

Sitter och väntar på att klockan ska bli 4, då börjar nämligen Gossip Girl! Hatade den serien innan, nu kan jag inte få nog av den, börjat bli lite smått besatt. Är lite kär i Chuck.. och i Blair !
Idag kommer min mor hem i alla fall, hon har varit i Stockholm i 3 dagar och de dagarna har varit väldigt låååånga för min del, så jävla tråkigt att vara själv hemma.. dessutom så köper man en massa skräpmat för man orkar inte göra något själv. Haha allvarligt, jag kommer aldrig att kunna bo i en egen lägenhet. Då kommer det se ut som hans lägenhet som är med i den där fotoreklamen, han har bilder på sin mamma över hela väggarna, på muggar och t-shirtar, haha. Nej det får vi inte hoppas ..






Jag pluggar för första gången på länge, haha. Ibland tycker jag till och med att det är kul (?) eller kanske inte kul men intressant, innan spydde jag på mina böcker så fort jag såg dem.. Men nu är det andra bullar, har ju lovat mig själv att jag ska ha högsta möjliga betyg i alla ämnen -It's gonna happen !


Gossip Girl och andra serier på teve. T ex Desperate Housewifes som börjar snart, och Grey's Anatomy! Men framförallt Gossip Girl, kan inte få nog av det! När jag har tillräckligt med pengar att slösa så ska jag köpa GossipGirl boxarna, säsong 1 och 2. Tyvärr är jag ju inte en superkänd bloggerska som kan skryta (ljuga) över att jag tjänar över 20 000 i månaden, too bad!






Min lön kommer aldrig!
Blir så jävla irriterad, jag var uppe på Elmia och jobbade en kväll, serverade över 1000 fulla kirurger och deras fruar/män och det var SKITJOBBIGT! Det är nu över en månad sen och jag har inte fått pengarna för det än, bara för att idioterna på Elmia inte håller koll på vilka som jobbar för dem och för att våra inkompetenta lärare på Bäckadalsgymnasiet (som fixade jobbet) inte gör ett skit åt det här fastän man frågar dem sisådär 20 gånger om dagen!


Helgerna är sååå korta..
man hinner ju knappt blinka innan det är måndag igen och skolan börjar. Vi borde ha lov oftare!



Nej nu ska jag hämta någon att dricka och sen fortsätta vänta..
XoXo - You know you love me (;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0