Nu har man blivit förkyld med..

Mhm! Sitter här och hostar hysteriskt som en tant.. hungrig som f*n är jag också men för sjuk (lat) för att göra någonting att äta.
Vet inte redigt vad jag ska skriva, är så seg så känner inte för att skriva överhuvudtaget men får väl offra mig då (:
Var hypernervös igår, inte av någon särskild anledning, men jag bara grät och grät tills jag somnade. Jag var så orolig för att någonting ska hända under de här sista månaderna, att något går fel och "plötslig spädbarnsdöd" har man läst ett och annat om och då blir man ju inte direkt lugnare. Som tur är ska jag till mvc imorgon och få allt bekräftat (ÄNTLIGEN!). Det är den värsta känslan att gå omkring att oroa sig, specielt när det gäller ditt barn! Det är sjukt hur man kan älska någon så MYCKET utan att ens träffat eller sett henne/honom.

Dessutom känns det som om jag är 30.. att jag bara hoppat över 13 år av mitt liv. Går och tittar på barngrejer och blöjor, ler åt alla söta mjukisdjur och kläder som man vill köpa hur mycket som helst av! Liksom, oktober förra året såg ju helt annourlunda ut.. då var väl min största oro hur dåligt det skulle gå på ett läxförhör eller något. Nu är det ju helt andra bullar! Nu måste jag hålla koll på vad jag äter och hur mycket jag äter, (sånt sket jag fullständigt i innan) och jag får inte göra vissa saker osv. Jag trodde ju inte i min vildaste fantasi att jag skulle sitta hemma med stor mage och le så fort det rörde sig där inne när jag var 17 år. Men nu är det såhär, och trots att det var helt oplanerat så är det här det bästa som hänt mig, tro det eller ej (: Längtar till februari som in i!

Men nu ska jag titta på teve och se om jag hittar något o tugga på.. byee (:

Kommentarer
Postat av: :)

hejsan, jag blev sjukt glad när jag läste vad som ska hända. hoppas allt går jättebra, verkligen och att det är välskapt :)

finns barnets pappa i bilden? åh, jag blir så himla glad när någon ska ha barn, grattis :)

2009-10-22 @ 11:26:04
Postat av: Emma

Grattis:) När är bf?

2009-10-23 @ 16:47:24
URL: http://emmaoez.blogg.se/
Postat av: elin (:

sv:

Emma: Tack så mkt, 18 februari (:



Haha tack så mkt :D Ja han kommer finnas där för barnet, om han nu inte backar när bebisen väl är här.

2009-10-23 @ 16:50:50
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0