Honey, I'm home!

Blev inte till 3 som jag trodde, utan halv 1. Härligt! Har fått ett arbete i serveringen, vi ska planera ett bröllop - mat, bordsplacering, dukning, drycker osv. Sånt är kul!

Sen frågade min lärare mig ifall jag vill jobba på Elmia - igen! Fast denna gången är det 2200 personer som kommer, herregud.. 7 oktober blir det i alla fall, alltid gott med lite extra pengar såhär i det dystra höstvädret.



En grej bara!




Studiebidraget höjs med 40 kronor!
Hur jävla snålt är inte det då? Från 1050 till 1090?! Det räcker ingenstans, om man som jag vill kunna köpa kläder, gå på bio, hitta på andra saker, busskort osv. "Fråga dina föräldrar om pengar?"  Nej, jag hatar att fråga mina föräldrar om pengar, jag får pengar om jag frågar men jag tycker inte om att fråga, haha.
Nämen visst, mer pengar till invandrare och gamlingar - mindre till Sveriges framtid (alltså vi unga)!! (y)


Nej nu ska jag fortsätta med mitt bröllop.. eller ja, inte mitt (den dagen, den sorgen..)


Byeee






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0