Happy happy happy (:

Det känns så skönt att alla (i alla fall de flesta) vet om det här nu. Har berättat i skolan nu med och det var många som ville känna på magen, sa grattis och ställde massa frågor haha (:
tack alla som sagt Grattis och önskat mig lycka till , det värmer mycket! ♥

nu ska jag göra som igår - ta fram smör, brödrost och bröd och ställa på vardagsrumsbordet och rosta macka efter macka! Är nyfiken på hur mycket jag har gått upp i vikt, hjälp..

Btw, har suttit och tänkt på lite namn (:
Flicka: Adele eller Chanelle
Pojke: Liam eller Hampus

Ååh, haha jag längtar, helt sjukt!!!

Kommentarer
Postat av: yohanna

Grattis & lycka till! <3

Chanelle, var ett sjukt fint namn :D

2009-10-14 @ 19:03:34
URL: http://yandiie.devote.se
Postat av: elin (:

sv: Tack! Ja jag tycker det också, vill ha lite ovanliga namn (;

2009-10-14 @ 20:37:04
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0