Goddagens

Igår på pyskologin pratade vi om riter och tvångstankar, och frågade oss om vi hade några. Då kom jag på att jag har tre stycken riter/tvångstankar som jag gör varje dag.
- Jag bor i lägenhet och varje gång jag går ut genom ytterdörren och ska gå in i hissen , måste jag trycka på lampknappen. Det gör jag ALLTID.
- Jag lägger aldrig nycklar på bordet för då får jag panik, och om jag ser att någon annan gör det så sitter jag och tänker på det hela tiden eller så lägger jag deras nycklar på något annat. Det måste alltid finnas någon sak mellan bordet och nycklarna, en duk, en bok eller vad som haha.
- Varje dag när jag kommer hem från skolan är jag oftast ensam hemma, och det första jag gör då är att dra igen alla persienner (stavas?) i köket och varddagsrummet (gillar mörker, haha)
Någon som har såna konstiga grejer för sig förutom jag? 
nu ska jag fixa mina naglar, de ser så tråkiga ut utan nagellack..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tävla om ett nametag armband hos mig!

2009-10-03 @ 15:01:07
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-03 @ 19:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0