I loooove trashfood

Nu är jag SNAART klar med mitt bröllopsprojekt, finaly, haha. Nu sitter jag bara och väntar på att mamma ska komma hem med mitt godis! Är sugen på hamburgare eller kebab ... yummie! Fattar inte hur man kan leva på sallad och sushi som verkar vara en bloggtrend.. ? Usch, skulle aldrig falla mig in. Jag vill kunna njuta av all FET mat som livet erbjuder, hehe. Dessutom har jag nog pappas gener, han kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt - Det kan även jag! (thank god)






Nu har jag även målat mina naglar, har skakhänder så inte så lätt att måla naglara då.. ser inte direkt ut som när man varit hos någon expert men vem orkar slösa pengar på sånt. Och lösnaglar? usch, det kan man ha när man ska ut eller vid fina tillfällen, men varför ska man ha det på vardagarna? låt bli och bit på naglarna istället!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0