Mhm!












- Bilister som inte stannar vid övergångsställen!

Finns inte så mycket att säga, bilister ska stanna! Ser jag en bil komma i hög hastighet och som verkligen inte tänker sakta ner för att stanna när jag ska gå över, så går jag bara rätt över i alla fall för det har jag rätt till och kör de över mig är det deras problem - då lär de ångra att de inte stannade vid övergångsställen!

- Folk som inte flyttar på sina väskor på bussen!
Seriöst hur tänker man? Det är en full buss och många står upp medan vissa sitter ner och har reserverat plats för sin väska på sätet jämte också, respektlöst eller vad? Okej om man har en stor resväska eller massa matkassar som man kanske inte kan ha i knät. Men alla fjortisar som lägger sina handväskor på sätet jämte! Man ska inte behöva fråga "ursäkta, kan du flytta på din jävla väska?" när man vill sitta ner utan det ska idioterna fatta själva!

- "kompisar" som inte lämnar tillbaka kläder de har lånat!
Det är dålig stil. Jag hade letat efter en kofta rätt länge när jag tänkte att jag kanske glömt den på en fest och aldrig lär se röken av den igen. Några dagar efter ser jag en kompis, som jag inte pratar så mycket med längre pga olika orsaker, ha på sig den här koftan! Hur dålig stil är inte det? Hon visste ju att koftan var min ändå går hon med den på sig? Dessutom var det storlek XS på den så den satt ju som skinn på hennes icke XS-kropp.. Man ska inte behöva säga till sina kompisar att ge tillbaka kläder de lånat, de ska lämna tillbaka dem självmant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0