FUCK OFFFFF

Jäääävla dator! Jag hatar hatar HATAR den! Jag försöker hålla på med mitt arbete, men får i stort sätt börja om hela tiden för att skiten stänger ner när den känner för det! "Peep peep peep" sen blir det svart skärm och datorn dör. Det hände 4 gånger på en halvitmme! Vill ha en ny, men att köpa en dator är ju inte direkt som att gå och köpa ett paket mjölk! (om det vore så väl!) Men får helt enkelt gilla läget, lär ju sluta med att datorn ligger nere på gården sen, haha..

Menmen, tomorrow = Fredag! Vet inte än vad jag ska hitta på riktigt, förutom att jag har en tre timmar lång psykologilektion, jippie...






Gnälliga människor som går mig på nerverna!


1. De öppnar käften och säger något elakt, spydigt till en person och tror att denne ska ta det som ett uppenbart skämt (fast de menade illa) men när det är vice versa så blir det liv i hönsgården vill jag lova! Då är det inte lika roligt längre när de får skiten tillbaka på sig, eller hur?

2. "Åh vilket tråkigt väder, vilken äcklig skolmat, fan vad tråååkigt allt är blablaaaaa" HUR ORKAR MAN?! Är livet så jävla surt så varför ens gå upp på morgonen? Dagen blir inte mer färgglad än vad man själv gör den till, så varför klaga och sucka över allt man tycker är piss när man kan uppskatta allt gott livet ger en?

3. "Kolla hennes skor! Haha fan vad ful hon var! Shit, orka ha så kort kjol med de feta låren! Är hon blind eller?!"
HÅLL KÄFTEN! Man märker DIREKT när en människa är osäker på sig själv och sitt utseende, då hör man nämligen dessa kommentarer vaarteviga dag och det är lika tröttsamt varje gång att en människa orkar slösa tankar och ord på att säga sånna saker till andra!


Nu ska jag sätta in potatisgratäng i ugnen, haha.
byebyee♥



Express yourself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0