snart är det äntligen helg!

Har precis badat/duschat, vad skönt det var! Känner mig jättepigg nu och fräsh nu. Tillskillnad från imorse.. Ett fyllo som hostade rätt på min hand på bussen, så äckligt! Skiter i om de vill förstöra sina liv genom att dricka klockan halv 8 på morgonen, men han kan väl hålla för munnen när han hostar s¨han inte förstör mitt! Vem vet vilka sjukdomar han hade? Luktade kiss gjorde han också, euw.. Som tur är har jag ju vaccinerat mig mot svininfluensan, för det (och loppor) är väl något utav de sjukdomar han hade.
Nåja, nog om det. Gjorde en "jättefin" tårta idag i köket tillsammans med Marcus, haha. "Jaha... jaa... den ser både god och väldigt äckligt ut samtidigt" sa vår lärare när vi visade upp vårat mästerverk. Men den var god i alla fall, tro det eller ej!


var egentligen tänkt att den skulle säljas när vi blivit klara med den men helt ärligt,
vem fan skulle köpt den, haha?


Imorgon har jag tid hos MVC i alla fall! Första gången jag vägde mig visade vågen ca 70 kg, andra gången visade den 73.. får se vad som visas imorgon. Iof bryr jag mig inte om min vikt, bryr mig om hur min kropp ser ut och jag tycker min kropp ser bra ut! Har alltid haft svårt för att gå upp i vikt förut så det är rätt skönt att ha lagt på sig några extra kilon om jag ska vara ärlig.
Förresten så försökte jag filma min mage idag när bebisen hade cirkus där inne, ska se om jag kan lägga in den senare. Tyvärr ser man inte särskilt bra men man kan se att det är något som rör sig där inne i alla fall (;

Och om två veckor åker vi till Finland för att gå på min mormors begravning, hon gick bort i förrgår och det känns så tråkigt eftersom att jag senast träffade henne sommaren 08.. Jag saknar henne men det är bara att vara stark, vi alla vet att hon nu har det bättre någon annanstans där hon slipper alla maskiner och mediciner.
Nu har jag varken farmor, farfar, mormor eller morfar kvar.. men jag har i alla fall snart en liten bebis.

R.I.P mormor - We love you and miss you <3

Kommentarer
Postat av: Moa Rosén

Hej!

Vet inte om du minns mig.. Du, stina&Jenny var hemma hos mig för nåra år sen när jag fyllde år. Ville bara säga grattis som satan och lycka till!

Du kommer fixa det galant (:

Var rädd om dig och din bebis,

puss&kram Moa

2009-11-21 @ 12:27:23
URL: http://moarosen.blogg.se/
Postat av: marcus

jaså du var tvungen att ha en bild på mej i din blogg;) aja känner mej lite stolt att ja är med i den(A):d

2009-12-12 @ 00:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0