Skola på en lördag..

mh, jippie.. öppet hus. Gick upp vid 7 för att vara i skolan två timmar, nödvändigt? Naej, hade behövt sova idag. Men sov i alla fall när jag kom hem, till klockan fyra, det var härligt!

Idol
Hatar både idol och svenska folket som röstar som idioter. Alltså, Reza och Erik var bäst i hela idol, och så röstar ni ut Reza?! Fattar inte hur ni tänker? Tove kan ju fara och flyga den präktiga lilla 16-åringen som snackar som om hon varit i musikbranschen i 20 år! "Faan vad jag älskar er mina fans, fan alltså..!" Vilka fans? alla småpojkar/flickor där ute som vill ha små autografer. DU SUGER!
Tittar man på American idol så är standarden på idolerna där MYCKET högre än vad den är i Sverige. Här har vi bara medelmåttor. Förutom Reza och Erik då.. och Carolina som ni också röstade ut! Idioter.
Det är ett stort skämt att Rabih och Eddie kom längre än vad Carolina och Erika gjorde, skrattretande.
Sverige suger när det gäller musik.

 

Aja ville bara skriva det, är så trött på det pissprogrammet nu. Är trött på Sverige med för den delen. Lilla landet lagom som aldrig vågar sticka ut!!


Nu ska jag fortsätta titta på Transformers, bye.


Kommentarer
Postat av: sandra

om du blir så sur hur kommer det sig at du inte röstar själv? så kankse inte din favorit åker ut....bli inte sur på andra när du själv inte gör något..

2009-11-22 @ 10:51:00
Postat av: elin, bitches.

sv Sandra: Jag skulle aldrig slösa så mycket som en krona på det programmet. Därför blir jag sur på folket som röstar vidare Tove, för de slösar sina pengar på fel personer.



2009-11-22 @ 12:02:49
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/
Postat av: sandra

men det kanske inte de tycker alla har ju olika musiksmak acceptera att vi alla är olika!

2009-11-23 @ 11:25:25
Postat av: elin, bitches.

sandra: haha acceptera då att jag tycker att de som röstade inte har alla hästar inne? gå och lägg dig.

2009-11-26 @ 11:08:04
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0