I like big butts and I can not lie lalala... !

Jisses vad mina bröst har växt kom jag på nu, haha! Innan jag blev gravid hade jag 75B i bh-storlek, nu har jag 85D! Men vad kan jag säga.. det är ju dumt att klaga (; I loooove my boobies! Faktum är att jag älskar min kropp för övrigt. Har alltid haft svårt för att gå upp i vikt, oavsett vad och hur mycket jag ätit så har jag haft en smal och tråkig kropp.. men nu får man ju i alla fall lite former! Större lår, större rumpa och större bröst!


damn, I wouldn't complain over this body..




Hur som helst, får se hur det blir med bion. Vi kanske tar det imorgon istället, det beror på.
Nu ska jag försöka bli klar med min alkoholpolicy som ska vara inlämnad imorn.

Imorgon ska jag även till MVC, eftersom att jag åker till Finland den dagen jag egentligen skulle dit.
Världens sammanträffande förresten! Jag berättade om att min mormor hade gått bort och att vi skulle på begravning i Finland.
- Vart i Finland bodde din mormor?
- I en liiiten stad, Ekenäs heter det.
- Ekenäs?! Haha där bor mina föräldrar och jag har också bott där!


Alltså helt allvarligt - världen är bra liten! Ekenäs är ännu mindre, tro mig.. rätt häftigt att hennes föräldrar bor där, ska kolla upp ifall de kände mormor och morfar eller ifall min barnmorska och min mamma eller hennes syskon kanske kände varandra när de var mindre, kanske gick i samma skola/klass.



Men nu ska jag i alla fortsätta med mitt arbete!
Byeee!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Uppdatera mer då :D

2009-12-05 @ 17:29:30
Postat av: Anonym

dags att uppdatera ? du e dålig på de =/

2009-12-08 @ 00:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0