Hiss eller Diss?






Elisabeth Höglund i Förkväll på tv4!
Alltså vad tänker tant när hon ser sig i spegeln innan sändning? Hon ser förjävlig ut! Hon är 65 år gammal, och sminkar sig som en .. jag vet inte vad! Man har inte så mycket smink när man är så gammal (om man inte heter Jane Fonda..), för inte fan ser hon yngre ut då! Kolsvarta ögon och illrött läppstift?! Den som fixar hennes look inför förkväll borde ju fan få fängelse. Och det där håret.. Oh My God, snacka om att ha fastnat i ett vägguttag.. Hela hon är K-A-T-A-S-T-R-O-F! Sen kan hon inte prata heller, stammar så fort hon öppnar munnen. Så ja, euuw på Elisabeth Höglund och alla andra tanter som tror att de fortfarande är 25!








Mina underbara kompisar och klasskamrater som är hur goa som helst! De stöttar mig och tycker att det är skitkul att jag ska ha barn! Mycket kärlek till er <3

Kommentarer
Postat av: ..

Hej Elin.

Kan tänla mig att hela livet ändras på grund av en sån här sak.Du verkar verkligen vara stark.

Lycka till.

2009-11-07 @ 20:54:34
Postat av: elin, bitches.

sv: Ja men bara till det bättre! Sen blir det såklart jobbigt också, men det är det ju oavsett vilken ålder man blir förälder i (: men tack så jättemycket!

2009-11-08 @ 18:56:30
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/
Postat av: Jennhy

Haha flabbade ihjäl mig typ när jag läste det om Elisabeth Höglund :P Haha tycker exakt samma. Ser ut och låter som en jävla skata, haha hatar henne. Passar ju verkligen inte in där bland de andra 2 ganska vackra liksom.. Hoppas btw att allt går bra med graviditeten <3

2009-11-11 @ 20:42:55
Postat av: elin, bitches.

Jenny: HAHA! Nej inte direkt, den blonda har ju typ varit miss universum så kommer den häxan där x) Tack så mkt, det går skit bra :D <3

2009-11-12 @ 15:44:02
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0