Aj som faaaan!

Igår orkade jag inte skriva, gick och la mig i mina smärtor så fort jag kom hem efter skolan.
Klämde mina fingrar i en svängdörr som kom i 190 km/h! Så får gå med bandage nu, och fysaaaatan vad ont det gjorde haha. Men är man så klantig så får man väl helt enkelt skylla sig själv eller.. Kommer ihåg när Jimmie hade klämt sitt finger i fönstret och hur ont han hade och hur jag skrattade åt honom (snällt) men igår skrattade jag fan inte! Dock låg Jimmie och grät som en liten flicka när han hade klämt sitt finger men jag fällde inte en tår ;)
Killar är hårda på utsidan men pussies innuti! Det sa skolsköterskan också "Stark du är! Hade det varit en kille hade han svimmat!"

Men nu ska jag lägga mig och titta på teve igen, bye (:

btw, fick reda på mitt slutbetyg i Serviering B - MVG! Jag är på god väg, eller hur? (;

Kommentarer
Postat av: eddie

men varför du hade lite blondt kvar kan ha varit om du färgade med en matt brun för då blir ju håret grönt eller så syns det blonda. det beror på hur blondt du hade , man ska färga med en brun färg med röda pigment i så blir det garanterat brunt

2009-11-12 @ 23:01:45
URL: http://gaylord.devote.se
Postat av: Anonym

en sak till , varför man inte ska färga håret när man väntar barn är ju att kroppen lägger ju ner tid på barnet osv, då tar håret inte upp färgen lika bra och hårets kvalitet blir dåligare då är det inte bra att färga håret. men eftersom du färgade en mörk färg så är det ganska ok för den informationen är riktat mer till blondt hår:)

2009-11-12 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0