Mmh, i like that!

Gud vilket härligt väder det har varit idag! Det har hoppat mellan 28-33 grader, måste ju vara månadens varmaste dag. Har i stort sätt bara varit ute och gottat mig. Hoppas det bli sånt sommarväder till helgen, skulle vara perfekt!

Har fortfarande inte hittat min kamera, jag måste hitta den tills på fredag, annars vet jag inte vad jag gör..
Längtar verkligen till helgen nu, känns som jag tjatar om det hela tiden här men. Får vi en stund för oss själva jag och plutten. Mamma har i alla fall lovat att betala hotellkostnaden och det är ju skönt så man har pengar över till annat.
Justeja, skulle lägga in bilder på hotellrummen på applehotel men på deras sida fanns inte så många bilder, bara någon liten video där de visar runt i rummen, toaletten, vid poolen och nere i lobbyn så är det någon som vill titta så kila in på
http://www.applehotel.se/. Rekomenderar verkligen det hotellet, har ju inte varit där ännu men det verkar väldigt fräsht och man får mycket mer än bara rum för pengarna. De har olika paket, t ex:


Lisebergspaketet
- Frukostbuffé
- Kvällsbuffé
- Fri parkering i hela stan
- Gratis inträde till liseberg
- tillgång till bl a utomhuspool med trädgård, lekrum och DVD och filmer till utlåning

Ett familjerum för två vuxna och två barn kostar 1770 kr/natten



Romantikpaketet
- Ett mysigt dubbelrum med DVD på rummet
- Frukostbuffé
- Kvällsbuffé
- Fruktkorg eller blommor på rummet
- Morgonrockar
- Tillgång till gym och bastu
- Eftermiddags fika

Detta kostar 795 kr/ turturduva och natt



Studentpaket
- Frukostbuffé
- Kvällsbuffé
- Tillgång till gym och pool

Kostar 350 kr/natt i enkelrum eller 500 kr/natt i dubbelrum
En av personerna som kommer måste ha med sig giltigt CSN-kort

Det var detta studentpaketet jag och Jimmie tog, billigt och bra för en student med en inkomst på 1050 kr i månaden!



Jajajaa, ska väl slita mig härifrån nu. Ska ju till dummemosse imorgon... någon som är avundsjuk?
puss&godnatt♥



Kommentarer
Postat av: Eric

Looking good ;)

2009-07-04 @ 11:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0