it can only get better..

Hm, försöker få ordning på min sida här, satt till klockan fyra imorse och var förbannad för att det inte blev som jag ville! Är inte riktigt haj på det här än, men det tar väl sin lilla tid. Men nu ser det väl någorlunda bra ut iaf.. ? Dessutom använder jag mig av paint när jag ska göra bilder för att jag sitter på en annans dator och där finns inga fotoprogram och inte så många bilder. Hemma har jag program men inget internet för det har inte funkat på ett halvår nu och ingen ifrån tele2s jävla skitbolag har lust att komma och fixa det, och om de gör det så skulle det kosta 1000 kr. Men tycker gott att tele2 kan fixa det gratis med tanke på att vi betalat för internet varje månad trots att det inte funkat. Säger bara, skaffa inte bredbandstelefoni, det var den som gjorde att internet först segade som in i och tillslut inte fungerade alls.. det är ju lite surt, får se hur och när vi fixar det.

Jajaaa, tänkte gå ut och sätta mig på alltanen och glo eller något. Är väl inte jätte fint väder, rätt mulet men rätt skönt ändå. Ska försöka få med mig jimmie också som ligger halvdöd i soffan framför datorn.

Btw, är jätte ledsen för jag kan inte smsa överhuvudtaget eller ringa. Mitt comwiq har gått ut, vet inte vad jag ska ta mig till..
pusspusss  /♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0