Gääääsp..

Trött, sitter här igen, äter en risifrutti. ska ut och röka snart. Funderar över vart min kamera tagit vägen, den har tydligen fått fötter, hm.. Menmen, längtar tills måndag: mamma får lön = jag får mitt studiebidrag! jihoo. Ska visserligen spara pengarna till gbg men blir väl att man går på stan lite innan och köper något  så man ser fin ut. Måste ju machta med staden eller?
Har suttit och tittat på en massa gamla bilder på bilddagboken (Ir0nic @ bdb) och det väcker många minnen, både roliga och mindre roliga.. men nu har bilddagboken blivit så tråkig att jag knappt är inne längre, ingen som lägger upp några intressanta bilder. trist.

Förövrigt har jag suttit och tänkt på hur sjukt det är när det gäller skolan och plugga och sånt. Nu ska de tydligen finnas en fotboja som väger 8-9 kg som föräldrarna sätter runt deras barns fot när de ska plugga. Vem fan gör så mot sina barn? Tänk 9 kg runt sin fot, när man ska gå ifrån rummet till toaletten? Nej usch, stört är vad det är.

Jaja, skönt att man inte behöver tänka på någon annans pluggande än sitt egna , som inte går så bra just nu mhm.. meeen det ska nog ordna sig, allt blir ju bättre om man för det första går till skolan vilket jag inte varit så bra på den senaste tiden. Men skitsamma, nu ska jag ut och röka och pussa lite på jimmie som står och ööser ketchup över en grillspett hm.. Ketchup-freak är han, vill jag lova.
Aja, pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0