Midsommar..

..innebär Öland, Woho! Jag, Ronja och Jenny ska åka dit med Jimmie och hans kompisar, vi åker ikväll ,ska bli skitkul. Mina tidigare midsomrar har varit rätt döda om man säger så. Har spenderat de flesta i Finland tillsammans med min mormor och min släkt, inte jätte kul faktiskt.. så ska bli jätteroligt att få vara med sina vänner i år. Vi ska vara i köpingsvik , idag tills söndag, hoppas man träffar fler man känner för många man pratar med ska tydligen också dit . Så vi får se hur det blir! Ska ta en massa bilder, lovar jag nu! Sen ska jag fixa en dator så jag kan lägga in bilderna också , är ju rätt bra. Min fungerar fortfarande inte :( Aja, skriver så fort jag kommit tillbaka (om jag har en dator vill säga)

Pusspuss och glad midsommar förfan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0