*snyft*

Min morgon började ju kanon...

så då fick man ju lägga till ögonskugga på köplistan, buhuu.

Så jag och pappa vandrade iväg till stan vid 13-tiden. Träffade min kusin, Anna. Det var inte igår det vill jag lova.
ÄNTLIGEN köpte pappa någonting till sig själv, det är inte ofta det händer! Det är ju dock min förtjänst, jag hittade kläderna åt honom (; Han fick med sig två hoodtröjor och ett par skitfina jeans som bara kostade 199 :-

Själv fick jag med mig detta hem

En kofta ifrån H&M


En svart tröja ifrån Cubus


Vit top ifrån Cubus
Sitter skitbra över min stoora mage


Svarta lackleggings ifrån Gina Tircot


Ögonskugga, guld - H&M
Foundation - Maybelline
Svart nagellack - H&M
Skärp, guld - Gina Tricot

Nu ska jag snart äta korvstroganoff (?) som pappa gjort till middag idag, en av mina favoriträtter ;) Till efterrätt blir det chokladpuddig eller våfflor.. har inte redigt bestämt mig. Det blir nog både och, haha!

Osh vad stor jag blivit!



Tack o hej!



Kommentarer
Postat av: camilla

Jättefin mage ;D

2010-01-11 @ 16:52:26
URL: http://camillasoyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0