my head's still empty...

Jag har blivit isberoende! Alltså isbitsberoende.. haha. Låter märkligt men, jag äter is hela tiden! Har 16 isbitar i mitt vattenglas och jag sitter och tuggar på dem så det driver mamma till vansinne. Men ja, det är ju bättre att vara beroende av lite fruset vatten än något annat..
Gud vad intressant förresten!



Alltså jag är helt tom i skallen, har inte en aning om vad jag ska skriva! Jag sitter här och stirrar omkring i mitt rum och försöker hitta något att bli irriterad på eller glad över, men det går inte! Det kanske är som att vara förstoppad ni vet, haha. Man har så mycket skit i tarmarna men man får inte ut något! Jag har så mycket tankar i huvudet men jag kan inte skriva något. Det måste vara så...
Jag kanske behöver få lite mat i magen först? Väntar på att ugnen ska bli varm så att jag kan sätta in mina pommes och börja steka hamburgare, thank god för den gudomliga maten!
Så jag lovar att ha kommit på något skitintressant att skriva om när jag ätit klart!




För övrigt: Jag har sagt att jag aldrig vill gifta mig, men skulle DU fria till mig imorgon eller när som helst hade jag sagt ja utan att blinka!

 

 




Kommentarer
Postat av: marcus the beesst;)

jaja du behöver inte whina så mycket elin ,man behöver ju inte blogga varje dag aight?;)



plus att du ska nog inte bli som kissie ....bara för att jagbörjar bli bättre än henne:D:D:D:D:D:D::D:DD:D:D:D:: skojar :P

2009-12-14 @ 21:45:22
URL: http://frostfestaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du gifta dej med mej?:)

2009-12-14 @ 22:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0