home sweet home..

Om ni nu överhuvudtaget läser det jag skriver så vet ni att jag åkte till Finland i torsdags för att gå på min mormors begravning, och jag kom hem igår. Ändå skriver ni: du är dålig på att uppdatera!

Varför jag inte uppdaterat kan man väl räkna ut med röven? Jag har varken haft tid, lust eller viljan att uppdatera! Begravningar får en att tänka på annat, inte "oj, jag kanske borde uppdatera min blogg!"
Så nu vet ni varför! Men nu är jag hemma igen, så nu kommer jag självklart skriva mer. Lugn ner er lite..

Sitter hur som helst i skolan nu, börjar 12.45 egentligen, så vet inte ens varför jag är här. Hade idrott klockan tio men jag kände att det inte direkt är någon idé att vara med, då jag är lika vig som ett kylskåp i mitt tillstånd! SÅ jag är med på Ronjas engelskalektion (jippiee..).


När jag var i Finland så funderade jag mycket efter att ha lyssnat på när min mamma, hennes syskon och min syster pratat om deras liv. Och jag har lärt mig följande: Jag kommer aldrig mer att klaga på mitt liv! Man inser nog inte riktigt hur bra man har det.

Kommentarer
Postat av: SoMessedUp

Det är förståeligt att du inte känt för att uppdatera, men kul att du är "tillbaka" nu =)

2009-12-08 @ 20:23:03
URL: http://somessedup.bloggagratis.se
Postat av: marcus

ja asså självklart förstår man ju att du inte hinner uppdatera när du är i finland,det fattar ju liksom vem som helst ,men dom flesta här är ju tröga men iaf ,nu elin kan du ju även kolla ina min nya heta brinnande blogg som kommer bli riktig bra ,just nu är den ny men efter några dagar kommer den vara full ska du se av kommentarer och inlägg från mej;)

2009-12-13 @ 23:48:48
URL: http://jonkopingsstoltheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0