Gott nytt *atchouu* år..!

Åååh, jag hatar att vara sjuk! Sitter här med papper i näsan och nyser var och varannan minut..
Jag måste ha drömt typ.. minst 15 olika drömmar inatt! Helt sjukt.. Först någon skräckdröm eller vad man ska säga, sen helt plötsligt skulle jag hyra kläder på h&m (haha) men sen så glömde jag kläderna i Lady Gagas limousine..? Och nej, jag går inte på några droger. Haha.

Aja, klockan är halv tre och antar att alla sitter och peppar inför Nyårskvällen, men själv sitter jag här framför datorn i mjukiskläder och ögonlocken halvstängda.. Känns som en helt vanlig dag? Men gott nytt på er då, have fun tonight!

Kommentarer
Postat av: Erik =)

Gott Nytt år på dig Elin =)

2009-12-31 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0