Gääääsp*

Jahoppp, då sitter man här igen. Tidigare än vanligt, klockan är bara halv 11.. Har inte den blekaste aning om vad jag ska/vill göra idag. Jag vill hitta på något men samtidigt känner jag att jag bara vill slänga mig i sängen och sova tills min säng och sängkläder emigrerar.. Det var ett bra tag sen jag kunde sova ut riktigt länge, säkert ett halvår sedan. Men det är väl smällar man får ta. Här sitter jag och gnäller medan pappa var tvungen att gå upp halv sju för att tvätta kläder! Jag beundrar alla föräldrar..
Nu tänker jag äta frukost och se om det finns något trevligt på teve, men jag får antagligen sitta på golvet och äta eftersom att mina käära far och min hårboll till katt tar upp hela soffan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0