Virrpanna!

Jag måste ha varit rätt virrig igår.. När jag gick på toa och sen skulle tvätta händerna satte jag på kranen. Men när jag hade tvättat mig så gick jag ut från toaletten utan att stänga av kranen, haha. Sen på natten när jag skulle borsta tänderna, tog jag tandborsten och av någon anledning tryckte jag ut tvål på tandborsten! Yummie, huh? Så fick stå och skölja den i en halvtimme innan jag kunde ta på tandkräm.. Somsagt, jag var inte riktigt mig själv igår..

Och nu har jag även lyckats glömma bort pin-koden till min mobil, 3 gånger har jag försökt med olika koder så nu behöver jag puk-koden för att kunna starta den.. Askalas. Min mamma är nog lite virrig idag lät det som när jag ringde henne, haha.

Jag: Är du hemma?
Mamma: Nej vadådå?
Jag: Men ååh!
Mamma: Vadå, vad är det nu?
Jag: Nej jag behöver puk-koden till min mobil för jag har glömt bort pin-koden så jag kan inte starta mobilen..
Mamma: Okej, men jag ska leta fram den när jag kommer hem sen så smsar jag den till dig.
Jag: Smsar?! Mobilen är ju avstängd!
Mamma: Varför har du inte igång den?
Jag: MEN! Jag har ju glömt min pin-kod så jag kan inte starta den!
Mamma: Jahaaa..

Förövrigt, är det någon som vet var man kan köpa den där läsken, "barnchampagnen"?! Det är en flaska som ser ut precis som en champagneflaska fast den är röd, och så finns det en gul.. Tror att det står "bubbel bubbel" eller något på den. Åkte runt i 4 affärer idag för att hitta den jävla drickan, för jag hade sett den i ett reklamblad men den fanns ingenstans :(




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ingen aning. detta låter dumt men systemet har ju även alkoholfritt så kolla kanske där?

annars netto kanske?

2009-12-30 @ 21:20:38
Postat av: elin, bitches.

sv: Har redan kollat på båda ställen, haha :(

2009-12-30 @ 22:48:05
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0