"Detta fält måste fyllas i" blabla..

Sitter och tittar på Thomas Järvhedens ståuppshow, han är faktiskt jävligt rolig när han snackar om så udda saker som han gjort ikväll. T ex tondöva duvor, stenåldershoror och amöbor med hemorojder (?) haha. Har alltid tyckt han var rätt tråkig, men nu satt jag verkligen och skrattade och gjorde grisljud nästan (hm pinsamt haha.. ). Han är bättre komiker än programledare iaf!

Men nu ska jag sitta här ett litet tag till, sen måste jag gå och lägga mig för pappa ska upp klockan 5 imorn typ och jobba haha.. och imorgon måste jag packa.. blöööh. Det är väl okej och packa när man ska någonstans för då kan man hitta massa kläder man glömt att man har (och sen sitter man där med 3 stora resväskor fast man ska vara borta i typ en vecka..) men när man ska åka hem igen, då slänger man bara ner allt för då är det skitsamma, det är ju inte lika roligt. Ännu tråkigare är väl att sitta på ett tåg i 3 ½ timme, 2 byten, utan musik och mobil också!!! för mina väska med mobil, mp3 osv blev ju snodd på öland. Dessutom blir jag alltid så nervös när jag åker tåg. Sitter alltid och kollar på klockan, lyssnar när konduktörerna ropar ut något , så att jag inte ska missa att hoppa av. Sova får jag absolut inte göra! Isf måste jag ha en skylt på mig där det står "Ska av i Emmaboda, väck mig då tack!" . Sen springer jag omkring på parongen och frågar typ 10 personer "ehm, vet du när tåget till dit och dit går?" bara för att vara HELT säker på att jag kommer med rätt tåg. Haha, får ångest av att åka tåg själv. utan mobilen är det ju inte heller så lyckat IFALL man skulle missa ett tåg och det står att nästa inte går fören klockan 09.30 dagen efter.. ? Någon som känner igen sig eller är det bara jag som är paranoid?!

Sen när man kommer hem börjar all jääävla stress. Ah precis - skolan. Är ju iof inte skolan i sig som är jobbig, tycker faktiskt om skolan (helt allvarligt) och träffa massa människor och alla kompisar osv. Det jobbiga är ju proven, alla miljontals papper man får som man bara slänger i skåpet och hittar typ två månader efter och ba "jaså här var pappret till det provet förra månaden!" . Eftersom att jag går hotell och restaurang också så handlar ju alla prov typ om hur man gör ost och alla jävla franska köksord. Menmen... så nu måste jag köpa en mapp som jag kan ha alla papper i, samt en kallender, som jag faktiskt ska använda! Och det ska inte vara massa hello kitty skit som Kissie ska ha på sina skolsaker, utan isf ska det vara döskallar! Mycket snyggare.

Fast nu ska jag sooova. Vaknar alltid mellan halv 9 och kvart i 9 på morgonen av någon anledning? sen somnar jag om och vaknar en timme senare. Jag som alltid brukade sova minst till 12-1. Men är slut med det från och med fredag.

Jaja, skriver mer imorgon.
seeya, och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0