Trallalaaa..

Brittany blev Paris Hiltons New BFF , jiho gillade henne! Följde dock inte programet, såg bara några avsnitt men jag tyckte inte om Vanessa, räcker med att jag ser/träffar en människa en enda gång, för jag känner direkt om det är en "bra" eller "dålig" människa, eller hur man ska uttrycka det. Menmen, min pappa är iaf en bra människa som snart kommer med chickenbits med pommes, vitlöksdressing och fanta! Är hungrig nu, har inte ätit sen klockan 14 idag. Så hoppas han kommer snart! Ska i alla fall sätta mig och kolla om det är något bra på teve. Favoritprogramen är såklart vänner, simpsons, 2½ män och family guy!

Jaja, byebye.

Kommentarer
Postat av: emem

Tack så jättemycket för att du gillade mitt inlägg! Är allting bra med dig idag? :)

2009-08-12 @ 13:34:03
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0