onsdag.. eller?

Haha, har noll koll på vilken dag det är. Har noll koll på mycket just nu alltså. Det jag vet är i alla fall att vi börjar skolan den 21a augusti, (en fredag?!) samma dag som Ronja fyller 17! Grattis i förskott, gumman, ska fira dig ordentligt. Sedan fyller jag år en månad och en dag efter det. Fast jag bryr mig inte så mycket. Inte lika specielt att fylla år nu som det var innan, när man hade födelsedagskalas med ballonger och fiskedamm! Nu får jag knappt tårta på morgonen, dumma mamma :( Så jag tänker inte så mycket på det, kommer se det som vilken vanlig dag som helst i stort sätt. Och mina apor till klasskompisar lär väl inte säga grattis (iof skulle jag inte sagt grattis till dem heller, HA!). Eller juste ja, jag ska ju gå i en annan klass. Lärarna slängde ju ut mig ifrån INT-klassen (klassen för dem med högst betyg, ohyeah!) pga min höga frånvaro. (Så det hade inget att göra med att jag var kass i skolan!) Och min rektor, någon blåst tant, satt och sa: "Oh det är så tråååkigt att det blev såhär, verkligen uhm *tittar i pappret* ... Elin !" Mm precis du måste verkligen känna sympati för mig, när du inte ens vet vad jag heter! Men tro mig du kommer aldrig glömma mitt namn från och med när jag börjar igen för ni ska ångra STORT att ni satte mig i en annan klass, kommer kicka allas ass med mina betyg sen ska jag lova, MHM! Iof är det rätt skönt att slippa alla dryga klasskamrater (fattar inte hur vissa av dem hamnade i den klassen ens) men nu får jag ju lämna Ronja bland alla dem :( Jaja, det ordnar sig nog.

Förövrigt satt jag och tittade lite på facebook i brist på annat, där hittade jag min kusin Oskar som jag inte träffat på ... ah eftersom jag inte kommer ihåg det måste det varit länge sen. Surt faktiskt, även hans syster, Lina, som också är min kusin (nehe?) har jag inte träffat på säkert lika länge. Har typ bara ett minne ifrån dem, och då lekte jag i en trädkoja tillsammans med Lina och någon annan liten tjej. Nu är de way to old för att leka i trädkojor, eller ja vad vet jag, kanske de gör fortfarande. Men de är väl över 20 iaf. Lite surt att ha sin släkt så utspridd, i Jönköping har jag mamma bara. Sen får man åka till Malmö, Karlskrona ja ända till Finland för att träffa dem, vet knappt var alla håller hus. Synd att man inte har bättre kontakt. Aja, vill de ta kontakt med mig får de göra det för jag kan inte göra så mycket åt det då jag inte träffat vissa på hundra år. Sålänge jag har Jimmie och mina vänner så skiter jag i vilket faktiskt!

Skitsamma, hade tänkt att laga mat nu. Blir väl köttbullar och makaroner med MYCKET lingonsylt , Mums! Och mjölk såklart. Grön eller blå ska det vara, helst blå.. röd går ju inte o dricka, vidrigt!
Byebye! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0