kom och ge mig massage?!

Aj min rygg :( Har svinont i ryggen av någon anledning. Who cares men ändå.
Var inne i stan och på a6 och tittade lite idag. Köpte kalender och en mapp, rosa med typ något på ? Skitful menmen, haha. Sen köpte jag bara öronhängen på h&m (och åt på mcdonalds också , haha). Imorgon ska jag dit och titta om jag hittar någon födelsedagspressent till Ronja. Hon har typ pekat ut vad hon vill ha så blir inte så svårt.
Imorgon MÅSTE jag färga mitt hår. Typ råttfärgad utväxt, haha. Skitsnyggt.

Nu sitter jag iaf här, ska testa våran såndära magic bullet grej, sån mixer från teveshop haha. Se om man kan göra något gott i den.

Skriver senare, seeeeeyah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0