"En bild på fula jag"




Jag hatar när tjejer lägger in 15 bilder på sig själva och skriver sedan en liknade text till, varför? Är det för att ni vill att folk ska skriva "Nej sluta du är skitsöt ju!" för att ni mår bättre i några minuter då? Eler är det för att ni faktiskt tycker att ni är fula? Ehm, nej det är det inte. Man lägger inte upp bilder på sig själv om man inte tycker att man ser bra ut på dem, whatever you say, men det gör man inte. Det beror helt enkelt på att ni vill ha uppmärksamhet från en massa söta killar som skriver små söta kommentarer om hur söta ni är! Men allvarligt, mår man bra då? Alltså i längden, får man bra självkänsla då? Nej det får man inte! Jag har själv varit den tjejen och tro mig det får man verkligen inte. Ge dig själv komplimanger istället och våga skriva "Fan vad jag blev snygg på denna bilden!" istället för "det här är fula jag" Skärpning tjejer!



Kommentarer
Postat av: Edlund.R

Jag tycker du är fin ^^ och på kortet också ^^

2009-08-16 @ 21:10:21
Postat av: elin (:

sv: aw, tack så mycket (:

2009-08-16 @ 22:02:31
Postat av: Anonym

att l'gga ut en j'vla horig tuttbild 'r d[ fan v'rre'n 'n att skriva vad ful jag 'r. j'klar vad du kr'ver uppm'rksamhet

2009-09-01 @ 21:22:39
Postat av: elin herself!

Ursäkta men vart någonstans exakt ser du en bild på mina tuttar!? Nej kräver verkligen ingen sådan uppmärksamhet, då hade jag väl lagt ut något vågat lr? Detta är en bild då man ser mitt ansikte, du ser INTE mina bröst. så jääävla patetiskt att vara anonym när man skriver sådant som du gör, till någon du inte ens känner! Avundsjuka slynor som du gör att folk får dåligt samvete, men det fungerar inte på mig så skriv vad fan som helst om att jag ser ut som en hora, för JAG vet och mina närmaste vet att jag varken ser ut som en hora eller är en, så fuck you (:

2009-09-02 @ 14:27:17
Postat av: moreno

Dina ögon är sjukt fina, sjukt fina.



förresten så diggar jag ditt svar till personen som skrev att du såg billig ut hahah så jävla nice att du har en personlighet.

2009-09-28 @ 18:33:18
Postat av: elin herself!

tack så mycket!

Haha, jag är bara mig själv (;

2009-09-30 @ 14:56:55
Postat av: moreno

haha de är ju bra att någon vågar vara sig sj. Inte många tjejer som vågar säga vad de tycker och tänker för att de är rädda vad andra ska tycka. så jävla bra :D

2009-10-01 @ 12:10:53
Postat av: Agnes

Bilden var super snygg :)

2010-04-10 @ 20:51:15
Postat av: elin, herself.

sv till Agnes: Tack ;D

2010-04-10 @ 20:57:23
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0